Most pedig megtudhatod, miért nem vagyok elfogult…
Hol volt, hol nem volt
-volt egyszer egy Apple special event (azok közül is a legjobb, szerintem) ahol is Steve Jobs(†) bemutatta az első iPhone-t. Azóta -öt év alatt- kb. 250 millió darab készüléket adtak el (természetesen a későbbi változatokat is beleértve) aminek köszönhetően az Apple mára valóságos mobileszköz-dinasztiává avanzsálódott.
Ezt persze nem csak az iPhone-nak köszönhetik, hanem minden másnak is (iPod, iPad, iOS)
amit konstruáltak ezen a téren.
A konkurens gyártók akkori eszközeivel való objektív viszonyítást alkalmazva kijelenthető, hogy mélyebben a zsebbe kellett nyúlni, ha almás eszközt akartunk nyúzni.
-kiegészítésképp említésre méltó, hogy az új iPhone5 nem egészen 24 óra alatt 2 millió előrendelést termelt
⌘
Ám a szenzáció mellett, járulékos kárként aposztrofálható egy kisebb szociológiai fordulat is, melyről fikarcnyi szó sem esettt még ezidáig. Az iPhone nem csak új trendeket teremtett, de képes volt az Internet legaljáról villámgyorsan előcsalogatni egy retardált, heterogén troll-populációt is.
Ezen kommuna tagjai valószínűsíthetőleg már meglehetősen fiatalon kezdenek neki a demoralizáló, retorikus környezetszennyezésnek. A korai megfigyelések azt indikálják, hogy a 16 és 22 év közötti korosztályba
tartozó egyedek bizonyulnak a legaktívabbaknak. Becsült intelligencia-hányadosuk javarészt kisebb,
vagy egyenlő mobileszközük OS verziószámával. Külsejük általában megállapíthatatlan,
mert kimondottan kedvelik a digitális avatárok nyújtotta részleges biztonságérzetet.
Amint identitásuk megkérdőjelezésre kerül, modortalan alaptermészetük
exponenciálisan fokozódó ignoráns alakot ölt,
mely -kortárs szófordulattal élve-
trollkodásba torkollik.
____________
Mindazonáltal,
az első iPhone-nak még nem igazán voltak konkurensei. Ahogyan Jobs mondta: öt évvel előzte meg a többi gyártót. Ha nem vagyunk túl szigorúak az idő intervallumát tekintve, egy egészen hiteles hipotézissel lehettünk okosabbak Steve akkori kijelentése által.
Mostanra talán valóban felnőttek az iPhone-hoz a rivális gyártók eszközei; legalább is ami a szoftvert, dizájnt, értékállóságot, megbízhatóságot, egyediséget, fanatikus rajongókat, páratlan üzleteket és
ami hardver-t illeti.
😀
Az alábbi képen megfigyelhető a dél-koreai óriáscég fenomenális, új marketingje:
deliráltan ellenséges diszkriminatív óbégatás
↓
